درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات پخش «سلمان فارسی» سال ۱۴۰۵ کلید می‌خورد + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ تجلیل از «آلفونسو کوارون» در جشنواره لوکارنو اکران «شب‌های تاریک رم» در رم ایتالیا ۲ رمان «خیال کردم آب است می‌چکد» و «بودن یا نبودن» منتشر شدند افزایش ۱۰۰ درصدی اجرا‌های موسیقی در خراسان‌رضوی | شمار مخاطبان سینما‌های استان از ۳ میلیون نفر در سال گذشت مروری بر سوگ‌سروده‌های عاشورا در بستر زمان فیلم سینمایی «بی‌بدن» اکران آنلاین می‌شود + زمان پخش
سرخط خبرها

محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما

  • کد خبر: ۲۳۶۲۳۳
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما
سری دوم فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» به کارگردانی رامبد جوان جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ادامه فیلم سینمایی پرمخاطب «سن‌پطرزبورگ» به کارگردانی رامبد جوان ساخته خواهد شد و محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی بار دیگر نقش‌های اصلی این فیلم کمدی را بازی می‌کنند و حمید اعتباریان از تهیه‌کنندگان قدیمی سینما، تهیه‌کنندگی این سری را نیز به‌عهده دارد.

پیمان قاسم‌خانی نیز در حال حاضر نگارش این فیلم را شروع کرده است و احتمالا فیلمبرداری این کار پایان سال آغاز خواهد شد.

«سن‌پطرزبورگ» در سال ۸۸ ۱۳ به کارگردانی بهروز افخمی و نویسندگی پیمان و مهراب قاسمخانی ساخته شد و توانست توجه مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند. این فیلم داستان دو خلافکار خرده‌پا است که از وجود گنجی با کلید عقاب دو سر که میراث تزار روسیه است، با خبر می‌شوند. هر دو در تلاش برای به دست آوردن گنج، با اتفاقاتی روبه رو می‌شوند. به جز محسن تنابنده و پیمان قاسمخانی در قسمت اول این فیلم امین حیایی، اندیشه فولادوند، شیلا خداداد و سروش صحت حضور داشتند.

منبع: روزنامه سینما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->